PATIRTIS
















Strategija

CEZARIS teikia strateginių konsultacijų paslaugas.  

2018 rugsėjis - gruodis 


__________















Strategija 

Mindaugas Kubilius  - Vilniaus Mero Remigijaus Šimašiaus patarėjas Miesto strategijos ir kultūros klausimais.

2018 gegužė - 

_______






Strategija 

CEZARIS / GLADE iškristalizavo Koncerno ACHEMOS GRUPĖ įmonės BUDRUS SAKALAS strateginę plėtros viziją ir sukūrė prielaidas jos įgyvendinimui.  

______














Strateginis vystymas 

CEZARIS konsultuoja Pažaislio muzikos festivalio plėtrą. Daugiau nei dvidešimt metų šis festivalis reprezentuoja ir augina Kauno miestą kultūrą. CEZARIS padeda festivaliui nešti Lietuvos demokratijos kultūros vėliavą ir kurti ją Kauno mieste.  

2018 -
______




Strateginė komunikacija 

CEZARIS konsultavo UAB "Lietuvos Žinios", rengiant konferencijų ciklą "Lietuvybės kodas - tapk naujo šimtmečio kūrėju".  CEZARIS sukūrė pagrindinę idėją ir konceptą, sutelkė dalį resursų. 

2018 balandis
_____











ENERGIJOS SKIRSTYMO OPERATORIUS   

Organizacijos vystymas

CEZRIS / GLADE vysto "Lietuvos energijos" holdingo įmonės ESO Hekatoną (inovacijų / startuolių laboratoriją)

2017 rugsėjis -

_______














KAUNO SAVIVALDYBĖ

Strateginis vystymas

CEZARIS konsultuoja Kauno m. savivaldybės ir LNTPA bendradarbiavimo nekilnojamojo turto investicijų, derančių su Kauno urbanistiniu paveldu, pritraukimo projekte. 

2017m. lapkritis - 
______


KONCERNAS "ACHEMOS GRUPĖ"

Strategija 

CEZARIS (GLADE formate) sukūrė  įmonių grupės viešbučių strategiją.

2017m. gegužė - birželis

___________











CEZARIS kaip ekspertas dalyvauja Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros agentūros ir Kultūros paveldo departamento prie LR Kultūros ministerijos bendrame Autentiškumo vertinimo projekte. Šio projekto tikslas - sukurti investicijų pritraukimo mechanizmą į paveldo statusą turinčius NT objektus; o kartu - paskatinti paveldinio NT rinkos susiformavimą.

2016 rugsėjis -  

_________














PALANGOS SAVIVALDYBĖ 
Strateginė komunikacija 
Vystymas

CEZARIS parengė strateginės komunikacijos kampanijos "Palanga - Tiškevičių miestas" prielaidas; konsultavo Palangos savivaldybę dėl  miesto verslo įdirbio telkimo struktūrinio vystymo.  

2016 lapkritis - gruodis

_______















ENSEMBLE "GRACES & VOICES"

Komunikacija  
Vystymas 

CEZARIS sukūrė tarptautinio ansamblio GRACES&VOICES profesionalų profilį ir konsultuoja ansamblio rinkodaros procesą.

2016 spalis -

_______














Komunikacija

CEZARIS vykdo Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos viešųjų ryšių kampaniją "Kultūros paveldo naujienos" ir "Žvilgsnis į Lietuvą".

2016 gegužis -
________








LIETUVOS NACIONALINĖ FILHARMONIJA

Mecenavimas - Strategija 

CEZARIS konsultuoja Lietuvos Nacionalinės Filharmonijos partnerystę su Koncernu "Achemos grupė".

2016 rugpjūtis -

________



LIETUVOS KAMERINIS ORKESTRAS 

Strategija
Vystymas 
Komunikacijos strategija 

CEZARIS / GLADE partneris M. Kubilius yra LKO mecenatų narys, koordinuojantis strateginę ir organizacinę plėtrą. 

2014 spalis - 

________




LIETUVOS VIEŠBUČIŲ IR RESTORANŲ ASOCIACIJA 

Strategija 

CEZARIS parengė Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos turizmo rinkodaros strategiją. 

2016 vasaris - kovas

_____



Strategija 

Kultūros paveldo departamento užsakymu CEZARIS parengė partnerysčių plėtros strategiją "Partnerystė su Lietuva".

2015 lapkritis - gruodis 

_______



Socialinis projektas 

CEZARIS koordinuoja piliečių iniciatyvą "Misija - Lietuva".  

2014 birželis -  

______



LR KULTŪROS MINISTERIJA 

Strateginis vizionavimas   

CEZARIS parengė šiuo metu rekonstruojamo kultūros paveldo objekto - Sapiegų rūmų Vilniuje - įveiklinimo koncepciją.  

2014 birželis

____

LIETUVOS KAMERINIS ORKESTRAS

Socialinis projektas

CEZARIS konsultuoja LR Nacionalinės Filharmonijos kolektyvo "Lietuvos kamerinis orkestras" plėtrą. Mindaugas Kubilius yra Lietuvos kamerinio orkestro klubo narys.

Nuo 2013 m. spalio -
_______







Strateginis vizionavimas

ReBank yra nekilnojamojo turto kompanija, teikianti tarpininkavimo paslaugas privatiems asmenims, vidutinėms ir stambioms įmonėms. Kompanija išsiskiria visuminiu požiūriu į nekilnojamąjį turtą - būstas yra tvari asmens puoselėjamo turto dalis ir siūlo įsigyto NT tvarią vertę auginančius sprendimus. CEZARIS dirba su ReBANKstrateginio vizionavimo ir tvaraus organizacijos vystymo baruose.         

2014 gegužis 

____








Galimybių studija

Vienas žymiausių  Lietuvos meninių kolektyvų "Lietuvos kamerinis orkestras" išgyvena naują renesansą. CEZARIS kartu su šio kolektyvo komanda atliko plėtros galimybių studiją.

2014 birželis

____


 
Mokymai

ARVI įmonių grupė įgyvendina ilgalaikę vertybių diegimo įmonių grupėje kampaniją, CEZARIS parengė specialų mokymų produktą "Žmogaus vertė - Įmonės vertybės" ir dalyvavo ARVI grupės įmonių vadovų ugdymo programoje. 

2014 m. sausis - vasaris. 
____



Strateginis vizionavimas
Organizacijos plėtra 
Komunikacija

CEZARIS atliko TOBIO įmonių grupės atskirų verslo šakų galimybių studijas; kartu su įmonės vadovybe parengė įmonių grupės strateginės plėtros vizijas, išryškino korporacines vertybes. CEZARIS taip pat parengė įmonių grupės vidinių pokyčių planą ir su įmonių grupės vadovybe jį įgyvendina. Per 2012 metus įmonių grupė sutelkė korporatyvinę tapatybę; 2013 metų bėgyje dalyvavo sėkmingai įgyvendinant struktūrinius pokyčius kompanijoje, vertybes, įgyvendimo vidinę bei išorinę komunikaciją. 

2011 - 2015 m.
_____



Mokymai

Pagal kliento pageidavimus CEZARIS parengė  išskirtinį mokymų produktą "Teisinė argumentacija ir logika" bei pravedė mokymus.
2013 m. kovas 

_____


Vidinės komunikacijos sistema

CEZARIS sukūrė vidinės komunikacijos sistemą autoeksplotacinių priemonių gamintojai LESTA. Jau dvidešimt metu aktyvi autoeksplotacinių priemonių rinkoje veikianti LESTA nuolatos modernizuoja įmonės valdymo sistemas. Ištyrinėję LESTA aktualius plėtros poreikius, CEZARIO partneriai sukūrė įmonės vidinės komunikacijos sistemą, kuri padeda įmonei sėkmingai įgyvendinti vertybinius pokyčius įmonėje, formuoti kūrybingą bei verslią aplinką. Pastaruoju metu ši kompanija pasiekė didžiausią apyvartą per visą savo istorijos laikotarpį.

2012 - 2013 m. 
____

Strateginis vizionavimas 


CEZARIS konsultavo "Global Lithuanian Leaders" (GLL) iniciatyvą jos kūrimosi praždioje ir padėjo GLL partneriams  artikuliuoti organizacijos vertybinius pamatus, veiklos viziją, darbo metodus.   2012 m. 

____


Socialinis projektas
Organizacijos vystymas 

CEZARIS sukūrė socialinio projekto „Šeimų universitetas“ koncepciją, sutelkė projekto partnerius (NŠTA, IFFD Lietuva), politinę paramą (LR SDM, LR ŠMM), partnerių bendrų vertybių pagrindu - sprendimų priėmimo ir projekto valdymo mechanizmus. Projekto socialiniai partneriai: ISM universitetas, VDU, LCC kolegija ir kiti. Sukurtas portalas www.seimu.lt. Per pirmuosius projekto metus (2010 - 2011 m.) buvo išmokyti 100 tėvų - šeimų kursų moderatorių; 300 šeimų baigė Šeimų universiteto rengiamus kursus. Projektas sėkmingai vykdomas toliau.
2008 - 2010 m. 
____




Komunikacija

CEZARIS partneriai sukūrė ir išvystė edukacinį - informacinį portalą www.arche.lt . Šis portalas siekia pristatyti Lietuvos visuomenei pamatines Vakarų kultūros vertybės bei jų šviesoje skatinti Lietuvos visuomenės plėtrą. 
Nuo 2007 m. 
____


Komunikacija 

2011 m. vasarą startavo pirmoji verslo akceleratoriaus „StartupHighway“ programa. Iškelta užduotis: pristatyti naujų verslų (startup) kultūrą; įvesti kliento prekės ženklą į europinę verslo akceleratorių rinką; kurti programos įvaizdį. CEZARIO įgyvendintos viešinimo kampanijos rezultatas: keli šimtai dalyvių iš Europos, JAV, Indijos bei kitų šalių pateikė paraiškas dalyvauti programoje. Verslo spaudoje bei internetinėje žiniasklaidoje vos poros mėnesių bėgyje pasirodė dešimtys publikacijų apie vykstančią „StartupHighway“ programą.
2011 - 2012 m.

____


Komunikacija 
Strateginis marketingas 

Bendrovė GREENWOODHOMES pagal savo sukurtą technologiją projektuoja, gamina ir stato modernius ekologiškus medinius namus. Šie statiniai atitinka aukščiausius energijos taupymo standartus ir nereikalauja didelių išlaidų šildymui. Šiuo metu GREENWOODHOMES produktas yra įvedinėjamas į Lietuvos ir pasaulinę rinkas. CEZARIS parengė strateginio marketingo planą, įgyvendino kompanijos pozicionavimo ir viešinimo kampaniją.

2011 - 2013 m. 
_____



Strateginis vizionavimas 

BIOMAPAS yra vienintelė lietuviško kapitalo įmonė, teikianti klinikinių tyrimų paslaugas farmacinėmis ir biotechnologinėms kompanijoms. Siūlydamas unikalia ekspertize grįstus bei lanksčius sprendimus, BIOMAPAS sėkmingai konkuruoja su pasaulinėmis kompanijoms. CEZARIS konsultavo įmonę strateginių tikslų bei vizijos ir misijos iškristalizavimo klausimais. 
2010 m.
____


    

Organizacijos vystymas
Komunikacija

Priešais Trakų pilį įsikūręs restoranas APVALAUS STALO KLUBAS (ASK) yra išskirtinis ne tiks savo vieta ir kilnia reprezentacijos misija, bet aktyvumu gurmaniškų paslaugų rinkoje. CEZARIS konsultavo ASK brando'o vystymo, verslo strategijos bei komunikacijos klausimas; atliko „aklos vakarienės“ įvedimą į Lietuvos rinką - įgyvendino paslaugos viešinimą ir pristatymą Lietuvos visuomenei. 
Nuo 2009 m.
_____












Socialinis projektas

"Ad Fontes" vasaros akademija yra klasikinę sakralinę kultūrą puoselėjanti edukacinė iniciatyva. Antrą dešimtmetį gyvuojantis projektas kasmet įtraukia gausų būrį jaunų žmonių ir leidžia jiems pažinti Vakarų aristokratinės kultūros pagrindus. Nuosekliai vysotmas projektas paskatino ir istorinio Kražių miestelio atgimimą. Be to, šis sėkmingas projektas sulaukė pripažinimo ir užsienyje. 2014 metais "Ad Fontes" savo filialą įsteigė Pietų Prancūzijos kurorte La Garde-Freinet.

Nuo 2002 m.